english versionlimba romana
facebookrss

Consultanţă

În dezvoltarea unui proiect complex prima fază este de elaborare a specificaţiei şi de analiză pentru determinarea celor mai bune soluţii, atât hardware cât şi software.
Suntem alături de Client încă din această primă fază, specialiştii noştri participând activ la definirea specificaţiei, astfel încât programul să ofere cea mai bună soluţie la problemele clientului. 

În acelaşi timp, oferim mai multe variante în ceea ce priveşte soluţiile tehnice, Clientul având posibilitatea să o aleagă, în funcţie de raportul cost/eficienţă, pe cea mai bună. 
După terminarea fazei de dezvoltare şi de implementare, asigurăm training-ul necesar, astfel încât Clientul să folosească la maxim capabilităţile programului. În continuare, suntem în permanenţă disponibili la solicitări. 
Pentru asigurarea funcţionării fără probleme a programelor, propunem îincheierea unui contract de mentenanţă. 
Pentru a rezuma, în dezvoltarea oricărui proiect respectăm următoarele etape: 

  • auditul sistemului; 
  • stabilirea constrângerilor; 
  • definirea scopului şi estimarea complexităţii proiectului; 
  • designul sistemului; 
  • estimarea etapelor de dezvoltare; 
  • stabilirea planului de producţie; 
  • stabilirea planului de control al schimbărilor; 
  • stabilirea protocolului de comunicare cu clientul; 
  • stabilirea planului de teste; 
  • stabilirea planului de training; 
  • dezvoltarea sistemului; 
  • managementul de proiect; 
  • reorganizarea si optimizarea proceselor; 
  • configurarea si implementarea sistemului; 
  • interfatarea cu alte sisteme; 
  • transferul de date; 
  • training; 
  • suport post-implementare şi contract de mentenanţă.

Suport & Mentenanta

Încheierea unui contract de livrare sau dezvoltare de software nu este simplă. Clientul nu poate atinge sau vedea concret ceea ce cumpără. Clientul cumpără de fapt promisiunea că programul achiziţionat îi va uşura viaţa şi îi va creşte profitul afacerii. În acest context este foarte importantă acordarea întregului sprijin de care Clientul are nevoie, în care un rol important îl are suportul tehnic.

Noi acordăm suport tehnic în toate fazele colaborării cu un client: de la definirea cerinţelor pe care trebuie să le îndeplinească produsul până la faza de post-vânzare.

Nu considerăm că afacerea se încheie în momentul livrării sau instalării produsului pe computerul Clientului. Dimpotrivă, putem spune ca "afacerea" este de fapt la început. Suntem de principiul că este mult mai uşor să păstrezi zece Clienţi decât să câştigi unul nou.
Cu o singură condiţie însă: să acorzi Clientului suport total dupa livrare.

Pornind de la această filozofie, suntem mereu în contact cu clienţii şi răspundem cu maximă solicitudine şi rapiditate oricărei solicitări.

In acelasi spirit am implementat un serviciu de suport online, in timp real (asigurat de catre NTRglobal), care permite utilizatorilor EXPERT Mobile Agent si MedEXPERT sa trimita o cerere de suport, iar operatorul SOFTEXPERT mobility poate intra pe dispozitivul utilizatorului (laptop, pocket pc, pc) pentru a identifica problema si, in masura in care este posibil, a o solutiona pe loc. Introducerea acestui serviciu a permis reducerea importanta a timpului necesar rezolvarii incidentelor.

Avand o experienta indelungata, prin implementarile efectuate la companii din domenii variate de activitate si de marimi diferite, firma a dezvoltat competente deosebite in consultanta in ceea ce priveste achizitionarea de licente software, echipamente hardware si servicii:

Servicii:
 - Consultanta in vederea implementarii infrastructurii IT; 
 - Proiectare si configurare retele si infrastructura IT (server web, server mail, server fisiere, virtualizare) pentru companii mici si medii; 
 - Instalare si configurare servere si sisteme desktop (Windows Server 2003 si 2008, SBS, Exchange Server, MS SQL server); 
 - Consultanta pentru implementarea sistemelor informatice destinate companiilor mici si medii. 

Licente software:
Prin relatiile de lunga durata cu importatori, va putem asigura la cele mai bune preturi, urmatoarele licente Microsoft: 
 - Windows Vista; 
 - Windows 7; 
 - Windows server; 
 - Microsoft Office; 
 - MS SQL server. 

Echipamente hardware:
Prin relatiile de lunga durata cu importatori, va putem asigura la cele mai bune preturi, urmatoarele echipamente:
 - Sisteme desktop; 
 - Laptop-uri; 
 - Servere; 
 - PDA-uri; 
 - Imprimante de coduri de bare.